Jak działa Tracky? Koniecznie obejrzyj videorecenzję:
Dzieci lubią elektroniczne zabawki. Dzieci, nawet te które kochają tradycyjne planszówki, uwielbiają być zaskakiwane nowinkami. Taki właśnie jest Tracky. Karciana gra z małym, przesympatycznym, czerwonym robotem w roli głównej, który niejednokrotnie będzie powodem dziecięcych rozważań - bo jak on to robi? Jak on tak idzie, skąd on widzi dokąd pójść?
Tracky to mądry robot. Widzi czarną linię na białym tle i porusza się po niej bezbłędnie. Karty, które znajdziemy w opakowaniu to właśnie takie linie. Przeróżne linie, z których musimy stworzyć Trackiemu trasę.
Poza kartami z liniami, są też dwie karty Game Over, jedna startowa i jedna "meta". Nad metą ustawiamy kosmiczny statek Trackiego. Aby wygrać, musimy doprowadzić robota do mety. W zależności od trybu gry, możemy układać trasę z innymi graczami, lub też w pojedynkę. A nawet możemy stworzyć swoją własną, na czystych białych kartkach za sprawą czarnego markera!
Trybów gier jest kilka, wszystkie są dokładnie opisane w instrukcji. Ulubionym trybem Martynki jest tryb szybkościowy. Rozkładamy na podłodze kartę startową i metę w pewnej odległości od siebie, karty z liniami tasujemy i rozdajemy po 8 każdemu graczowi. Pozostałe karty leżą na stole tak, aby nie było widać co się na nich znajduje. Włączamy Trackiego i zaczynamy wyścig! Po kolei dokładamy kartę z trasą tak, aby Tracky przedostał się ze startu do mety. Po każdym wyłożeniu karty bierzemy nową ze stosu. I tak aż do mety. Osoba, która jako ostatnia dołoży kartę przy mecie - wygrywa! Ale jeżeli Tracky zejdzie z trasy podczas gdy jest nasza kolej, niestety zostajemy wyeliminowani z gry.
Tracky: robotyczna gra karciana to fantastyczna zabawa dla dzieci i dorosłych. Stymuluje rozwój kreatywności i logicznego myślenia, dostarczając przy tym dużo rozrywki, śmiechu i radości. Warto również zaznaczyć, że Tracky jest oficjalnym produktem Muzeum Robotów, które znajduje się w Madrycie.
Tutaj zobaczysz, gdzie Trackiego można kupić - klik.
0 Comments: